tisdag 8 april 2008

Är bara bröst, bara bröst?

Nej du Nour.

Här håller jag verkligen inte med dig. Män tänder på kvinnors bröst. Eller åtminstone den delen av oss som gillar kvinnor. Att säga "jag tänder inte på mäns bröst så varför ska de tända på mina?" (fri omskrivning) är direkt knasigt. Jag förstår inte hur kvinnor kan tycka att män är vackra (eller har åtminstone mycket svårt), men bevisligen gör de det. Likhetsfeminism har verkligen ingen framtid, män och kvinnor är olika, tycker om olika saker, tänder på olika saker. Precis allt går inte att förklara med samhälle, förtryck, patriarkat och könsmaktsordning.

Det finns så mycket som du inte förstår Nour, men bara för det så blir det inte fel. Visa gärna dina bröst på badhuset. Men jag tror att många män kommer titta vare sig de vill eller inte.



http://www.alltomstockholm.se/StockholmsArtikel.aspx?bid=1238402&kid=4

1 kommentar:

pojoel sa...

Nour är ofrivilligt komisk. Vacker men fullständigt tom på innehåll.
Ett gott karriärsråd till Nour är att hon borde gå på anställningsintervju hos Pierre Woodman. Då skulle vi slå två flugor på smällen:
Vi skulle dels få se mer av hennes famösa bröst, dels skulle hon få svårt att kläcka ur sig meningslösheter med munnen full...