fredag 5 februari 2010

Vad ska jag tycka?

Ska jag tycka synd om Sofie?
Hon stal tröjor på fyllan och åkte dit när hon lämnade tillbaka tröjorna. Det andra var väl förvisso lovvärt men det första? "Jag blev så full att jag inte hade nån koll och stal lite grejor tyck synd om mig?". Sen skrevs det att hon fick 15 månaders fängelse, ja det var säkert jättejobbigt, men hon köpte ju loss sig efter 3. De tre månaderna var säkert de värsta i hennes liv men sen då? Lalla runt i Thailand i väntan på utvisning? Återigen säkert jättetråkigt men jaha? Nej, jag tycker inte synd om Sofie, hon valde att stjäla tröjorna, hon valde det här självmant. Ingen tvingade henne. Det enda jag tycker är trist är att hon inte verkar ha fattat nånting.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6548077.ab

Inga kommentarer: